00:00 – 1:39
Kino jako budynek i temat refleksji – badania i praktyki. Lęk przed przyszłością kina a pojawienie się telewizji i nowych mediów.

1:40 – 3:25
Marzenie o „kinie w domu” – zmiana doświadczenia oglądania ze względu na nośnik (DVD, komputer, Internet).

3:26 – 6:11
Trzy drogi kina w obliczu rozwoju nowych technologii według Piotra Zawojskiego i czwarta droga wskazana przez Iwonę Kurz – cyfryzacja kin – Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych – technologiczna zmiana nośników kinowych – „analogowe gadżety kinowe”.

6:12 – 9:00
Kino jako przestrzeń publiczna i muzeum – czynnik ekonomiczny związany z działalnością kin studyjnych i lokalnych – napięcie między działalnością komercyjną a edukacyjną – filmy wysokobudżetowe  w edukacji – podział na kino artystyczne i nieartystyczne.

9:01 – 11:42
Wsparcie Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych – podział na kino europejskie i nieeuropejskie – „lista filmów preferowanych” w edukacji filmowej – konsekwencje systemu wsparcia małych kin.

11:43 – 14:00
Kino jako budynek w określonej rzeczywistości ekonomicznej– definicja „artystyczności” kina zależna od historii kinematografii kraju – Dania i „dogma” – niskie i wysokie budżety.

14:01 – 18:20
Doświadczenie chodzenia do kina – kino jako święto i rytuał – wpływ nowych mediów na zmianę doświadczenia kinowego – bycie w kinie jako rodzaj współuczestnictwa – experience design – przestrzenność i materialność kina – wielozmysłowość – zbiorowe doświadczenie kina jako inna jakość doświadczenia filmu.

18:21 – 23:24
Pytanie o widza kinowego – brak interaktywności filmu a interaktywność kina – wchodzenie za kulisy: doświadczenie kina jako udział w wydarzeniach towarzyszących oglądaniu filmów – interaktywność filmu dokumentalnego jako łączenie rzeczywistości filmowej z rzeczywistością widza – filmy „na żywo” – interaktywny film

23:25 – 26:33
Ograniczenia kina – pozakinowe gatunki filmowe – Internet i smartfony jako nośniki filmów – odrębność gatunków filmowych – kino jako miejsce oglądania kina klasycznego – kino jako muzeum kinematografii.
Wykorzystano fragmenty utworu: Archives Cinemix part I – Midi Clock (CC)